Słownik SEO na literę "S"

SEO (Search engine optimization)

Pozycjonowanie, optymalizacja pod kątem wyszukiwarek to nauka polegająca na publikowaniu informacji i ich implementacja w sposób, który pomaga wyszukiwarkom w zrozumieniu, że Twoje informacje są odpowiednie dla trafnych zapytań.

SERP (Search engine results pages)

Strony wyników wyszukiwania to strony internetowe podawane użytkownikom, gdy szukają czegoś w Internecie za pomocą wyszukiwarki, takiej jak Google. Użytkownik wprowadza swoje zapytanie (często używając określonych terminów i wyrażeń zwanych słowami kluczowymi), na podstawie którego wyszukiwarka przedstawia je za pomocą SERP.

Sitemapa

Strona lub plik, które prowadzą do każdej strony dostępnej dla użytkownika na stronie internetowej, i które poprawią użyteczność witryny, wyjaśniając strukturę danych witryny dla użytkowników. Mapa witryny XML jest często przechowywana w katalogu głównym witryny, aby pomóc robotom wyszukiwarek w wyszukiwaniu wszystkich stron witryny.

Suplemental index

To wyniki uzupełniające dla indeksu głównego. Strony z bardzo niskim PageRank, które są nadal istotne dla zapytania wyszukiwania, często pojawiają się w SERPs z etykietą Supplemental Result.

Pozycjonowanie


Statystyki

Ilość słów: 31
Wszystkich stron: 11